HTML

ECDL=Európai Számítógép-használói Jogosítvány

A blog azoknak szól, akik információt szeretnének az ECDL-ről, valamint szeretnének felkészülni ECDL vizsgákra és vizsgalehetőséget is keresnek.

Szavazás

Szavazás

Utolsó kommentek

Google Analytics

-------------------------------------------------------

Rendkívüli akció az oktatovideok.hu-n!

2007.11.12. 18:14 Mona1

Ezt szeretném megosztani Veletek! Nem reklámozni akarom őket, becsszó, semmilyen érdekem nem fűződik hozzá. De sok jót hallottam már róluk.

Tehát ma jártam az oldalukon, mert szerettem volna megrendelni az iskolámnak a GIMP oktatóvideójukat (állítólag 8 órai anyag). Az ecdl képszerkesztés vizsgához sok vizsgaközpont ezt a szoftvert adja. Magyar nyelvű és ingyenes, sokban hasonlít a Photoshopra.

A honlap szerint ma éjfélig (persze lehet hogy holnap is kint lesz ugyanez a lehetőség:)), nagyon kedvezményes árat biztosítanak (7000 Ft-ért 2 video + 2000 Ft-os ajándékutalvány). Az erdeti áraik 4-szer 5-ször magasabbak. Én már kerestem más oktatóvideót is a GIMP-hez, de nem találtam.

Kb. 1 hét múlva talán megérkezik, majd megosztom Veletek azt is, hogy tetszik. Még nem vásároltam tőlük, de a demo anyagaik nagyon jók.

Tehát az oldal címe: www.oktatovideok.hu.

Ha feliratkozol a hírlevelükre, akkor férsz hozzá az ingyenes demo anyagokhoz.

Hamarosan ECDL Képszerkesztés és ECDL Webkezdő mintafeladatok itt a blogban...

4 komment

Címkék: oktatás képszerkesztés informatika számítástechnika modul ecdl oktatóvideó gimp

A bejegyzés trackback címe:

https://ecdl.blog.hu/api/trackback/id/tr3226729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Toni 2008.08.22. 08:20:18

Tényleg érdekes oktatóvideók vannak ott, de az ECDL vizsgákra való felkészüléshez én találtam még valamit.
Word, Excel és PowerPoint oktatóvideók. Szerintem nagyon jók, és olcsók!
Csak ajánlani tudom mindenkinek. Vannak ingyenesen megtekinthető videók is, és még csak regisztrálni sem kell hozzá!
Az oldal címe: www.viki-tech.hu

K. Kornélia · http://www.szinkronsuli.hu/ 2008.09.07. 14:56:43

Sziasztok! Én erre esküszöm, és sztem még nagyon sokan mások! Ezen az oldalon pld. az Access-t tök ingyen le lehet tölteni! És igen jóóóóóóóóó! Íme a link: www.szinkronsuli.hu/

Videobazis 2009.02.27. 20:16:31

Ha már oktatóvideók, akkor nézz be a legnagyobb magyar oldalra: www.videobazis.hu
süti beállítások módosítása